Firma Gold Drop przygotowała nowość jaką jest seria produktów naturalnych do czyszczenia na bazie octu. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop przygotowała nowość jaką jest seria produktów naturalnych do czyszczenia na bazie octu. Czytaj więcej »
Nowe Żele do WC Kret Water Lily oraz Lemon Harmony z linii FRESH&CLEAN POWER zapewniają nieskazitelną czystość i wyjątkową świeżość w Twojej toalecie. Czytaj więcej »
Unilever wraz z firmą biotechnologiczną Geno łącznie inwestują 120 mln USD w projekt zorientowany na rozwój i komercjalizację zrównoważonych alternatyw dla oleju palmowego i paliw kopalnych wykorzystywanych w produkcji artykułów chemii gospodarczej i higieny osobistej. Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Czytaj więcej »
Kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS + Większa Siła Odplamiania dostępne są w dwóch wersjach: do jasnych i białych tkanin oraz do kolorów. Zapewniają znakomitą moc piorącą oraz dodatkową moc usuwania plam, dzięki czemu: usuwają zabrudzenia, chronią kolory, zapewniają świeży zapach, chronią tkaniny i skutecznie piorą nawet w temperaturze 20°C. Czytaj więcej »
Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato? Przede wszystkim naturalny! A poza tym łagodny nawet dla wrażliwej skóry, skutecznie eliminujący problem potu i przykrego zapachu oraz pielęgnujący delikatną skórę pach. Czytaj więcej »
Aromella jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, szukających naturalnego zapachu wypełniającego dom, zapakowanego w atrakcyjną, designerską formę. Jest nowoczesnym odświeżaczem powietrza na co dzień. Czytaj więcej »
Dla tych, którzy potrzebują natychmiastowego odświeżenia koloru powstała koloryzująca odżywka 3 minutowa, która natychmiast nadaje chłodny platynowo-srebrny odcień, choć w jej składzie nie ma nawet grama amoniaku i wody utlenionej. Czytaj więcej »
Lenor Spring Awakening o zapachu wiosennych kwiatów z nutami paczuli i białego cedru poprawi Twój nastrój i doda Ci energii – poczujesz ożywienie i całkowite odświeżenie. Czytaj więcej »
Higieniczna czystość w każdym domu wymaga pracy. W utrzymaniu domu w należytym porządku pomagają niezastąpione środki chemiczne oraz akcesoria. Producenci starają się jak najlepiej odpowiadać na aktualne potrzeby konsumentów. Co warto mieć na sklepowej półce? Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Nowa generacja kosmetyków do pielęgnacji skóry połączy naukę z naturalnym działaniem. Ich zadaniem będzie wspieranie naturalnej odporności skóry. Kluczem do tego jest zdrowy, prawidłowy mikrobiom. To właśnie na nim swoją uwagę skoncentrowali biotechnolodzy z Unilever. Mikrobiom stymuluje produkcję ceramidów – rewolucja polega na tym, że zamiast dostarczać skórze ceramidy w... Czytaj więcej »
W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji Super-Pharm klienci marki obejrzeli w niej 2 miliony produktów, aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych i złożyli ponad 50 tys. zamówień. Użytkownicy ocenili wygląd i funkcjonalność aplikacji w App Store na 4,8. Za projekt odpowiada firma technologiczno-doradcza Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA. Czytaj więcej »
Za nami 9 lat pod banderą Velvet CARE. Choć czas biegnie szybko, Velvet CARE wciąż z zapałem buduje „nową przyszłość”, czerpiąc z ponad 125-letniego dziedzictwa papierni w Kluczach! To kolejny rok naszego nieustannego rozwoju firmy, przy jednoczesnej trosce i dążeniu do równowagi pomiędzy środowiskiem naturalnym oraz biznesowym charakterem działalności. Czytaj więcej »
Henkel ufundował nową nagrodę naukową "Martha Schwarzkopf Award for Women in Science", która wyróżnia wybitne naukowczynie w dziedzinie trychologii, nauki zajmującej się badaniami nad włosami. Przyznano ją trzem laureatkom, które zostały uhonorowane nagrodami pieniężnymi. Mogą one także skorzystać z różnych możliwości rozwoju swojej kariery naukowej, takich jak mentoring... Czytaj więcej »
W piątek 29 lipca w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie drogerii Hebe. To pierwszy sklep marki w Gorzowie. Czytaj więcej »
Najskuteczniejszy proszek do prania, idealna i innowacyjna kapsułka piorąca, najpiękniej pachnący płyn do płukania czy produkt usuwający najtrudniejsze plamy… Czego od środków piorących oczekują polscy konsumenci? Czytaj więcej »
W końcu wiadomość, która pozwoli poczuć Ci się dobrze! Cała gama twoich ulubionych płynów do płukania marki Lenor ma nową, roślinną formułę. Nasz najlepszy jak dotąd efekt świeżości pozwoli cieszyć się zapachem i delikatną miękkością twoich ubrań jeszcze dłużej. Czytaj więcej »
Higiena intymna to stały element naszej codzienności, ale temat ten wciąż wzbudza mnóstwo kontrowersji. Kobiece fora internetowe pełne są wątpliwości i dylematów. Warto pytać. Podpowiadamy jednak, jak to robić, by znaleźć właściwą odpowiedź. Czytaj więcej »
Love Cosmetics Awards to plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki oraz najlepsze biznesowe koncepty sektora kosmetycznego. Zgodnie z jego hasłami, czyli: #brand #emotions i #quality, uhonorowane mogą zostać tylko te marki, które budzą pozytywne emocje i reprezentują najwyższą jakość. W tym roku wyróżnienie przyznane zostało m.in. marce Herbapol Polana za Serum dla... Czytaj więcej »
Inspekcja Handlowa przeprowadziła na terenie całego kraju prawie 300 kontroli, których celem było sprawdzenie prawidłowości oznakowania różnego typu kosmetyków (z wyłączeniem kosmetyków dla dzieci i kosmetyków do opalania), w tym żeli antybakteryjnych oraz prawidłowości obrotu tymi produktami, a także sprawdzenie deklaracji znajdujących się na opakowaniach oświadczeń... Czytaj więcej »
Marka Herbapol Polana rozszerza asortyment o produkty do pielęgnacji ciała i włosów. Na rynek wprowadzono niezbędne w każdej łazience, idealne dla całej rodziny fitokosmetyki – nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia, kojący balsam do skóry wrażliwej i przesuszonej, a także szampon z odżywką do włosów normalnych i skłonnych do... Czytaj więcej »
Spółka Global Cosmed S.A. poinformowała o utrzymaniu stabilnego poziom przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku i to mimo destabilizacji sytuacji za naszą wschodnią granicą. Rozwijane brandy Global Cosmed (m.in. marka dziecięca Bobini czy udrożniacze marki Kret) i praca nad optymalizacją kosztów produkcji to silne filary długofalowej polityki firmy. Czytaj więcej »
Dzieci patrzą na problemy związane ze stanem naszej planety świeżym okiem. Mają głowy pełne pomysłów i chęci do działania. Potrzebują jedynie wsparcia we wprowadzeniu ich w życie. Z pomocą przychodzi realizowany przez P&G i Fundację Nasza Ziemia autorski projekt „Czysta Ziemia”, w ramach którego wybrane w konkursie szkoły otrzymały właśnie granty na realizację... Czytaj więcej »
Od kwietnia można obserwować w telewizji i digitalu nową kampanię firmy Henkel dla marki Persil – Persil Discs – superkapsułki o supermocy! Czytaj więcej »
Na rynku pojawia się nowa linia kosmetyków emolientowych Bella Baby Happy. W jej skład wchodzą: krem przeciw odparzeniom oraz mleczko do ciała – przeznaczone do stosowania od pierwszego dnia życia, a także emulsja do kąpieli oraz żel do mycia ciała i włosów – rekomendowane od pierwszego miesiąca. Czytaj więcej »
Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Ochrona skóry przed promieniami UV to podstawa pielęgnacji podczas słonecznych dni. Aby móc w pełni cieszyć się latem produkty linii EKO OCHRONA zawierają specjalnie opracowany filtr przeciwsłoneczny, który zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UV. Czytaj więcej »
Apart Intim Care to żel oraz pianka do higieny intymnej dla kobiet, a także dedykowany dla mężczyzn żel. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...