W piątek 29 lipca w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie drogerii Hebe. To pierwszy sklep marki w Gorzowie. Czytaj więcej »
W piątek 29 lipca w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie drogerii Hebe. To pierwszy sklep marki w Gorzowie. Czytaj więcej »
Najskuteczniejszy proszek do prania, idealna i innowacyjna kapsułka piorąca, najpiękniej pachnący płyn do płukania czy produkt usuwający najtrudniejsze plamy… Czego od środków piorących oczekują polscy konsumenci? Czytaj więcej »
W końcu wiadomość, która pozwoli poczuć Ci się dobrze! Cała gama twoich ulubionych płynów do płukania marki Lenor ma nową, roślinną formułę. Nasz najlepszy jak dotąd efekt świeżości pozwoli cieszyć się zapachem i delikatną miękkością twoich ubrań jeszcze dłużej. Czytaj więcej »
Higiena intymna to stały element naszej codzienności, ale temat ten wciąż wzbudza mnóstwo kontrowersji. Kobiece fora internetowe pełne są wątpliwości i dylematów. Warto pytać. Podpowiadamy jednak, jak to robić, by znaleźć właściwą odpowiedź. Czytaj więcej »
Love Cosmetics Awards to plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki oraz najlepsze biznesowe koncepty sektora kosmetycznego. Zgodnie z jego hasłami, czyli: #brand #emotions i #quality, uhonorowane mogą zostać tylko te marki, które budzą pozytywne emocje i reprezentują najwyższą jakość. W tym roku wyróżnienie przyznane zostało m.in. marce Herbapol Polana za Serum dla... Czytaj więcej »
Inspekcja Handlowa przeprowadziła na terenie całego kraju prawie 300 kontroli, których celem było sprawdzenie prawidłowości oznakowania różnego typu kosmetyków (z wyłączeniem kosmetyków dla dzieci i kosmetyków do opalania), w tym żeli antybakteryjnych oraz prawidłowości obrotu tymi produktami, a także sprawdzenie deklaracji znajdujących się na opakowaniach oświadczeń... Czytaj więcej »
Marka Herbapol Polana rozszerza asortyment o produkty do pielęgnacji ciała i włosów. Na rynek wprowadzono niezbędne w każdej łazience, idealne dla całej rodziny fitokosmetyki – nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia, kojący balsam do skóry wrażliwej i przesuszonej, a także szampon z odżywką do włosów normalnych i skłonnych do... Czytaj więcej »
Spółka Global Cosmed S.A. poinformowała o utrzymaniu stabilnego poziom przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku i to mimo destabilizacji sytuacji za naszą wschodnią granicą. Rozwijane brandy Global Cosmed (m.in. marka dziecięca Bobini czy udrożniacze marki Kret) i praca nad optymalizacją kosztów produkcji to silne filary długofalowej polityki firmy. Czytaj więcej »
Dzieci patrzą na problemy związane ze stanem naszej planety świeżym okiem. Mają głowy pełne pomysłów i chęci do działania. Potrzebują jedynie wsparcia we wprowadzeniu ich w życie. Z pomocą przychodzi realizowany przez P&G i Fundację Nasza Ziemia autorski projekt „Czysta Ziemia”, w ramach którego wybrane w konkursie szkoły otrzymały właśnie granty na realizację... Czytaj więcej »
Od kwietnia można obserwować w telewizji i digitalu nową kampanię firmy Henkel dla marki Persil – Persil Discs – superkapsułki o supermocy! Czytaj więcej »
Na rynku pojawia się nowa linia kosmetyków emolientowych Bella Baby Happy. W jej skład wchodzą: krem przeciw odparzeniom oraz mleczko do ciała – przeznaczone do stosowania od pierwszego dnia życia, a także emulsja do kąpieli oraz żel do mycia ciała i włosów – rekomendowane od pierwszego miesiąca. Czytaj więcej »
Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Ochrona skóry przed promieniami UV to podstawa pielęgnacji podczas słonecznych dni. Aby móc w pełni cieszyć się latem produkty linii EKO OCHRONA zawierają specjalnie opracowany filtr przeciwsłoneczny, który zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UV. Czytaj więcej »
Apart Intim Care to żel oraz pianka do higieny intymnej dla kobiet, a także dedykowany dla mężczyzn żel. Czytaj więcej »
Do niedawna platynowy odcień mogły uzyskać w domu tylko naturalnie blondynki, bo dostępne w drogeriach farby rozjaśniały maksymalnie o trzy tony. Ale marka Joanna przygotowała naprawdę mocne nowości, które każdej z nas pozwolą uzyskać wymarzony, chłodny blond. Co to takiego? Wyjaśniamy! Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii. Czytaj więcej »
Dział chemii gospodarczej to niezbędnik każdego sklepu. Pachnące pranie, świeże firanki, czyste naczynia – to wszystko wymaga specjalnych produktów – zarówno tych uniwersalnych, jak i specjalistycznych. Jakie trendy w branży są najwyraźniejsze? Po jakie produkty klienci sięgają najczęściej? Sprawdzamy bestsellery i nowości w kategorii. Czytaj więcej »
Kiedy rodzi się dziecko, razem z nim rodzi się rodzic. Zwłaszcza, jeżeli zostaje się nim po raz pierwszy. Wtedy wszystko jest nowe. Noworodek poznaje świat. Również rodzice wchodzą w nową rolę, zmienia się ich otoczenie, zwyczaje, nawyki. Także te zakupowe. Jakie produkty wybierają i czym kierują się podczas zakupów? Czytaj więcej »
Rebranding znanej i lubianej marki to wielkie wyzwanie dla przedsiębiorstwa podejmującego się tego zadania. O odświeżonej linii Bobini® – jej wyróżnikach i pracach nad zmianami – opowiada Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini® w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »
Wydaje się, że o blondach wiemy już wszystko, mamy coraz lepsze farby i coraz bardziej innowacyjne techniki ich aplikacji. Mimo to jedno się nie zmienia. Nawet najlepiej dopasowany i zrobiony blond po pewnym czasie żółknie. Dlatego marka Joanna specjalnie dla blondynek stworzyła pielęgnację profilaktyczną. Nowa seria powiększy popularną gamę Ultra Color. Czytaj więcej »
Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Czytaj więcej »
Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021. Naturalny, wegański produkt zdobył III miejsce w kategorii twarz. – To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie i dowód zaufania ze strony konsumentek, ale również motywacja do dalszej, jeszcze... Czytaj więcej »
Zmywanie jest czynnością, która należy do codziennych obowiązków w każdym domu. Niezależnie od tego czy je lubimy czy nie – rynek oferuje nam grono produktów, które mają je ułatwiać. Płyny, balsamy, wszelkie akcesoria i preparaty do zmywarek to obowiązkowy asortyment nie tylko półki sklepowej, ale też tej pod zlewem. Jakie produkty znajdziemy na obu? Czytaj więcej »
Aby działania przemysłu były skuteczne, muszą funkcjonować w gospodarce o obiegu zamkniętym, którą tworzą wszyscy uczestnicy łańcucha – zarówno producenci, jak i konsumenci. Czym jest zero waste w codziennym życiu? To przemyślane wybory, odwrót od bezmyślnego konsumpcjonizmu, dbałość o środowisko, zdrowsze życie, konsekwentne drobne działania, dążenie do pustego kosza,... Czytaj więcej »
W kwietniu marka Somat prowadzi akcję „WYPRÓBUJ GRATIS” dla dodatków Somat (jak sól, nabłyszczacz, środki czyszczące), w której konsument po zakupie produktu i rejestracji paragonu otrzymuje zwrot gotówki na konto do 10 zł. Umożliwia to przetestowanie dowolnego dodatku! Tego typu produkty chronią przed osadzaniem się kamienia w zmywarce, czyszczą z zabrudzeń filtry, dysze,... Czytaj więcej »
Bella BiO based to nowa linia ultracienkich podpasek i wkładek higienicznych, której skład oparty jest na surowcach naturalnego pochodzenia – m. in. na bambusie, z którego wykonana jest delikatna dla skóry powłoczka. Dodatkowo produkty z linii BiO based nie zawierają substancji zapachowych i mogą być używane przez wegan. Więcej na temat nowej linii na stronie bella.pl. Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka renomowanych środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości. Odświeżona identyfikacja wizualna jest nowoczesna, czytelna i podkreśla wieloletnią tradycję marki. Czytaj więcej »
Seria płynów do mycia szyb Window Plus poj. 750 ml spray, została wzbogacona o nowy designerski rozpylacz, który posiada dwie funkcje. Poza standardowym sprayem można go zamienić na piankę po wybraniu odpowiedniej opcji. Czytaj więcej »
Bobini Baby Hypoalergiczne kapsułki do prania to produkt stworzony z myślą o praniu ubranek dzieci – już od pierwszych dni ich życia. Jest polecany także do pielęgnacji odzieży osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...